دنيا دو روزه
دنيا دو روزه
AHVAZ WEB 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیا دو روزه و آدرس saeednima.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. با لینک کردن بازدید خود را افزایش دهید دوست دار شما سعید و نیما





 

روده بر.کام | www.roodebor.com

الناز شاکردوست در سال ۱۳۶۳ در یکی از محله های تهران چشم به دنیا گشود..در دوران دبستان عاشق بازیگری شد.دانشجوی تئاتراز دانشکده هنرو معماری دانشگاه تهران است. کلا انسانی عجیبی است.. عاشق فوتبال است شبیه بازیگری ! مادر خود را بسیار دوست دارد. و عجیب ترین نکته در زندگی او دوست صمیمی اوست.

مدرک تحصیلی: دانشجوی تئاتر از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران
با بازی در فیلم « گل یخ » ساخته کیومرث پوراحمد به سینما آمد و ظرف کمتر از یک سال در پنج فیلم سینمایی نقش آفرینی کرد. تفاوت بازی او در دو فیلم « گل یخ » و « مجردها » نشان از توانایی های او دارد.
شاکردوست در …« بی وفا » اولین ساخته منتقد قدیمی سینما – اصغر نعیمی – بهترین بازی کارنامه سینمایی اش را به نمایش گذاشت.
بله دوست صمیمی او گوهر خیر اندیش است که حداقل ۳۰ سال از او بزرگتر است.به طور اتفاقی وارد سینما شد.به گفته کیومرث پوراحمد وقتی دنبال یک بازیگر حدودا ۲۰ ساله میگشته که الناز رو دیده و از بازی وی که در ان موقع در تئاتر بازی می کرده خوشش امده و او را در فیلم گل یخ به عنوان بازیگر نقش اول بازی داده است. بازی های مختلف و نقش های مختلف که از او دیدیم او را یک بازیگر باهوش و با استعداد معرفی کرده است. بازی های متفاوت نظیر یک دختر پولدار در عروس فراری … یک دختر شل و ول در مجردها(واقعا فوق العاده بود).. یک دختر نسل سومی در چه کسی امیر را کشت (بازی او در این فیلم عالی بود..بسیار بهتر از نیکی کریمی . مهناز افشار و…)و بازی بسیار زیبای او در فیلم بی وفا(به عنوان یک دختر پایین خیابونی که عمرا هیچ بازیگری نمی تونست این نقش را به این خوبی بازی کن).در این سه سال و تا سن ۲۲ سالگی بازی در ۱۱ فیلم یک امار فوق العاده برای یک بازیگر است.منتقدین بسیاری از همان اول از بازی او تعریف کرده اند.

حتی هنرمندانی مانند مرحوم منوچهر نوذری از بازی وی تعریف کرده اند.همچنین مهدی فخیم زاده کارگردان خوب کشورمان عنوان کرده است که الناز شاکردوست به زودی بهترین بازیگر سینمای ایران خواهد شد
مجموعه آثار:
- ۱۳۸۸: سلام بر عشق (اصغر نعیمی) – محصول: موسسه سینمایی پویا فیلم
- ۱۳۸۸: شرط اول (مسعود اطیابی)
- ۱۳۸۸: از ما بهتران (مهرداد فرید)
- ۱۳۸۸: ناسپاس (پروژه حضرت موسی ع) (حسن هدایت)
- ۱۳۸۸: شرخر (حسین شهابی)
- ۱۳۸۸: چراغ قرمز (علی غفاری)
- ۱۳۸۸: فاصله (کامران قدکچیان)
- ۱۳۸۸: نقطه بی بازگشت (سایه) (سیروس رنجبر)
- ۱۳۸۷: پوسته (مصطفی آل‌احمد)
- ۱۳۸۷: دل خون (محمدرضا رحمانی)
- ۱۳۸۷: کیش و مات (جمشید حیدری)
- ۱۳۸۷: دو خواهر (محمد بانکی)
- ۱۳۸۷: حرکت اول (فرهاد نجفی)
- ۱۳۸۷: دو راه حل برای یک مسئله (قاسم جعفری) (فیلم کوتاه)
- ۱۳۸۷: کارناوال مرگ (رضا اعظمیان)
- ۱۳۸۶: باد در علفزار می پیچد (خسرو معصومی)
- ۱۳۸۶: در میان ابر ها (سید روح الله حجازی)
- ۱۳۸۶: مجنون لیلی (قاسم جعفری)
- ۱۳۸۵: اتوبوس شب (کیومرث پور احمد)
- ۱۳۸۵: بی وفا (اصغر نعیمی)
- ۱۳۸۵: خدا نزدیک است (علی وزیریان)
- ۱۳۸۵: قاعدهٔ بازی (احمدرضا معتمدی)
- ۱۳۸۵: چند می‌گیری گریه کنی؟ (شاهد احمدلو)
- ۱۳۸۴: چه کسی امیر را کشت؟ (مهدی کرم‌پور)
- ۱۳۸۴: قتل آن لاین (مسعود آب پرور)
- ۱۳۸۳: عروس فراری (بهرام کاظمی)
- ۱۳۸۳: مجردها (اصغر هاشمی)
- ۱۳۸۳: گل یخ (کیومرث پوراحمد)

درخشندگی ها:
- کاندید تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از نهمین دوره جشن خانه سینما برای بازی در فیلم « مجردها » – ۱۳۸۴
- کاندید تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از دهمین دوره جشن خانه سینما برای بازی در فیلم « چه کسی امیر را کشت؟ »
مصاحبه ی کامیار نورایی با الناز شاکردوست:

کامیار نورائی : خانم شاکردوست سلام وقتتون بخیر و خیلی متشکرم که امروز وقتتون را به مادادید

الناز شاکردوست : منم سلام عرض می کنم خدمت شما و همه مردم عزیز

کامیار نورائی : خانم شاکردوست الان مشغول کار جدیدی هستید یا خیر؟

الناز شاکردوست : بله الان مشغول بازی در ۲فیلم سینمایی هستم

کامیار نورائی : اگر امکان داره نام کارهای جدیدتان را بگید؟

الناز شاکردوست : بله من الان مشغول بازی در فیلم سینمایی حرکت اول و برلیان هستم ولی هنوز بازی من به شکل رسمی در برلیان شروع نشده است و بازی من تا هفته آینده احتمالا در حرکت اول به پایان میرسه و قرارداد با فیلم هفت دقیقه تا پائیز هم دارم و بازی خودم را در فیلم زندگی ترش پوسته به پایان رسوندم

کامیار نورائی : چطور شد که شما بازیگر نقش اول مجنون لیلی شدید؟

الناز شاکردوست : واقعیتش قرار نبود من در مجنون لیلی بازی داشته باشم و چند هنرمند دیگه کاندید نقش اول فیلم بودند و به خاطر اینکه یکی از هنرمندان فیلم منو معرفی کردند در این فیلم حضور پیدا کردم و الان هم کار در حال اکران است امیدوارم مردم راضی باشند

کامیار نورائی : نظرتون درباره خانم افشار بیان کنید یکی از دوستان این سئوال را پرسیدند از شما؟

الناز شاکردوست : بله مهناز افشار یکی از دوستان صمیمی و نزدیک منه و خیلی بازیگر خوبی هم است

کامیار نورائی :  یکی از طرفدارانتون پرسیدند بازی شما در فیلم برلیان و همکاریتان با آقای پورسرخ پیروزفر و خانم طباطبایی صحت داره یا خیر؟

الناز شاکردوست : بله این خبر صحت داره و من هم گفتم با برلیان قرارداد دارم

کامیار نورائی : به نظر شما کدام کارتون به جز مجنون لیلی میتونه گیشه را خوب تضمین کن؟

الناز شاکردوست : من برای گیشه کار نمی کنم من دوست دارم بازیگر موندگاری باشم همین ولی اگربرای فروش بخواهید شما بگید فکر کنم زندگی ترش چون اولین فیلمی بود که ۳۴بازیگر حضور داشتند

کامیار نورائی : حضور شما در فیلم زندگی ترش کوتاه است یا بلند؟

الناز شاکردوست : نه من یکی از نقش های اصلی را داشتم

کامیار نورائی : در حرکت اول با چه هنرمندانی همبازی هستید؟

الناز شاکردوست : آقای پورسرخ و آقای کیانی و خانم اوتادی

کامیار نورائی : خانم شاکردوست به نظر خودتون امسال چند فیلم میتونید بازی کنید؟

الناز شاکردوست : بالای ۱۲فیلم

کامیار نورائی : خانم شاکردوست فعلا به جز این چند کاری که عرض کردید کار جدیدتری قرارداد ندارید؟

الناز شاکردوست : چرا توی فیلم فطریه داریوش مهرجویی هم احتمالا قرارداد می بندم

کامیار نورائی : راسته که شما قرارداد با یک شرکت خارجی داشتید که با هیچ جایی گفت و گو و مصاحبه ای نداشته باشید؟

الناز شاکردوست : نه اصلا چنین چیزی نبوده و شایعه ای بیش نیست

کامیار نورائی : به وبلاگ های هوادارانتون سر می زنید آیا سایت شخصی دارید یا خیر؟

الناز شاکردوست : متاسفانه هنوز نتونستم به وبلاگی سر بزنم چون همش شایعه می نویسند و زیاد دوست ندارم که به جای من باشند و از زبان من حرف ها را تائید و تکذیب کنند و سایت هم هنوزتاسیس نکردیم و فکر نمی کنم لازم باشه چون از نظر من هنرمند باید تو قلب مردم باشه نه اینکه بخواهد با سایت و وبلاگ و تبلیغات خودشو بکشه بالا

کامیار نورائی : حدودا چند فیلم برای اکران در سال۸۷دارید؟

الناز شاکردوست : تا الان ۱۰فیلم

کامیار نورائی : حضور شما در فیلم سایه یا ارابه راسته؟

الناز شاکردوست : خیر شایعه است

کامیار نورائی : خانم شاکردوست فکر می کنید تا چقدر در یاد مردم بمونید از دسته هنرمندان موندگارخواهید بود؟

الناز شاکردوست : فکر کنم حداقل تا ۲۰سال دیگه و سعی خودمو می کنم که تو یاد و ذهن مردم بمونم و با بازی هایی که می کنم یک خاطره و یک اثر ماندگار را در کارنامه خودم داشته باشم

کامیار نورائی : خانم شاکردوست به نظر شما هنرمند خوب چه هنرمندی است؟

الناز شاکردوست : هنرمند خوب بازیگری است که با بازی اش یک خاطره از خودش برای مردم درست کنه فقط همین

کامیار نورائی : نظرتون درباره وضعیت اکران در سال۸۷چیست؟

الناز شاکردوست : با اکران فیلم مجنون لیلی – دایره زنگی و زن دوم در نوروز فکر کنم قدمی خوبی برای امسال باشه مخصوصا که کارهای خیلی خوبی در دست تولید و آماده نمایش عمومی است

کامیار نورائی : در سریال تلویزیونی دوست ندارید بازی کنید؟

الناز شاکردوست : در یک تله فیلم به نام آخرین معجزه کار کردم

کامیار نورائی : و سریال چطور؟

الناز شاکردوست : سریال اگر پیشنهاد خوبی باشه حتما یک سریال یا حتی ۲سریال کار می کنم

کامیار نورائی : دوست دارید با کدام کارگردان ها کار کنید؟

الناز شاکردوست : اقای کیمیایی و اقای فرمان آرا چون فیلم هاشون را خیلی دوست دارم مثل فیلمهای آقای حاتمی کیا – کیارستمی و مهرجویی

کامیار نورائی : خانم شاکردوست براتون آرزوی موفقیت می کنیم امیدواریم در کارهای بهتری شما راببینیم و خیلی متشکر وقت خودون را به ما دادید هر پیامی برای طرفداراتون دارید بگید؟

الناز شاکردوست : خواهش می کنم منم از شما تشکر می کنم اینطور تونستم با مردم رابطه ای را برقرارکنم امیدوارم مردم و هموطنان عزیز چه در ایران چه در خارج از کشور سال خوبی را داشته باشند و امیدوارم همیشه خوش و خرم و سربلند باشند متشکر از شما و همه

کامیار نورائی : خیلی متشکر تا گفت و گوی بعدی خدانگهدار


نظرات شما عزیزان:

MJ
ساعت16:23---15 مرداد 1391
ممنون
الناز موفق باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:بیو گرافی,بیوگرافی,مصاحبه,الناز,شاکر,الناز شتکر دوست,دنیا,دو,روزه,دنیا و روزه,مصاحبه,بیوگرافی,مصاحبه و بیو گرافی,خاطره,اسدی,خاطره اسدی,مصاحبه خاطره اسدی,بیو گرافی خاطره اسدی,دنیا,دو,روزه,دنیا دو روزه,مصاحبه,بیو گرافی,مصاحبه با شبنم قلی خانی,بیو گرافی شبنم قلی خانی,دنیا,دو,روزه,دنیا دو روزه,مصاحبه,بیوگرافی,مصاحبه و بیو گرافی,لیلا,اوتادی,لیلا اوتادی,مصاحبه لیلا اوتادی,بیو گرافی لیلا اوتادی,دنیا,دو,روزه,دنیا دو روزه,مصاحبه,بیوگرافی,مصاحبه و بیو گرافی,دانیال,یکتا ناصر,مصاحبه یکتا ناصر,بیو گرافی یکتا ناصر,دنیا,دو,روزه,دنیا دو روزه,یمصاحبه,بیوگرافی,مصاحبه و بیو گرافی,دانیال,عبادی,دانیال عبادی,مصاحبه دانیال عبادی,بیو گرافی دانیال عبادی,دنیا,دو,روزه,دنیا دو روزه,دانلود,اهنگ,جدید,فریدون,اسرایی,تو نیستی,دانلود اهنگ جدید فریدون اسرایی تو نیستی,دنیا,دو,روزه,دنیا دو روزه,بدون شرح,بدون شرح باحال,باحال,طنز چت,طنز,چت,دنیا,دو,روزه,دنیا دو روزه,پسرها, دخترها, ناخن دخترها, ناخن پسرها, ناخن, تفاوت, کوتاه کردن ناخن, کوتاه ,تفاوت ناخن کوتاه, کردن, دخترها و پسرهاکردن ناخن دخترها کیانوش ,رستمی, اولین, مدال, کاروان, ایران ,را, کسب, کرد,درد ,دل ,دختر, و ,پسر,های ,دم بخت,+,طنز,24, ساعت, زندگی ,دانشجویی, !!,! ,+ ,عکس,نصیحت ,هایی, برای ,رفتن ,به ,خواستگاری ,(,طنز, آمیز,),پسر,دختر,تفاوت استفاده از عابر بانک,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,تاثیر,تاثیر ارایشگاه,تاثیر ارایشگاه روی زن و مرد,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,عکس,جدید,بزرگترین دماغ,عکس بزرکترین دماغ جهان,دنیا,دو,روزه,دنیا دو روزه,ازدواج,طنز,طنز ازدواج,طنز جدید,دنیا,دو,روزه,دنیا دو روزه,خطا,خطای دید,دنیا,دو,روزه,دنیا دو روزه,امتحان,ریاضی,امتحان ریاضی,باهوش,دانش اموز با هوش,دنیا,دو,روزه,دنیا دو روزه,مطلب,طنز,جدید,طنز دانش اموز,طنز دانشجو,طنز دانش جو,طنز دانشجویان,دانشجویان در کلاس,دنیا,دو,روزه,دنیا دو روزه,سخن,سخنان,سخنان حضرت,سخنان حضرت علی,سخنان حضرت علی (ع),دنیا,دو,روزه,دنیا دو روزه,پ,ن,پ,په,نه,په,پ ن پ جیدی,په نه په جدید,پ ن پ ابحال,په نه په باحال,دنیا,دو,روزه,دنیا دو روزه,مرغ,سمند,سمند ,انت,پراید,پراید وانت,سمند وانت و پراید وانت,سمند وانت جدید,پراید وانت جدید,سمند وانت ایران خودرو,پراید وانت سایپا,دنیا,دو,روزه,عکس,جدید,عکس جدید,بهترین عکس ها,محصولات ایرانی,ماشین اسپرت,ماشین کپ,ماشین اسپرت کپ,بهترین های ایران,ماشین اسپرت,ماشین قشنگ,دنیا,دو,روزه,دنیا دو روزه,تندر,تندر 90,تندر 90 وانت,تندر وانت,جدید,شگرد های ایران خودرو,وانت,دنیا,دو,روزه,دنیا دو روزه,, ] [ 14:25 ] [ سعید نیما ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به نام خدا زندگی شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم زندگی زمزمه پاک حیات ست، میان دو سکوت زندگی ، خاطره آمدن و رفتن ماست لحظه آمدن و رفتن ما، تنهایی ست من دلم می خواهد قدر این خاطره را دریابیم دوست من خوش اومدی. اینم بگم ما فقط گرد اورنده مطالب هستیم
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






با اين دكمه كاري نداشته باشيد!!

بهترين كدها در صبادانلود




در اين وبلاگ
در كل اينترنت